2 oktober 2013

Posted by Marcelien Posted on 2.10.13 | No comments

Leuke do-it-yourself ideeën voor de herfst

Zodra het minder goed weer wordt, is er niets gezelliger dan gezellig binnen knutselen. Ik zet voor jullie mijn favoriete projecten, die ik de komende herfst wil proberen, eens op en rijtje. 


Een van mijn favoriete herfstdecoraties is deze mooie krans met herfstbloemen en blaadjes uit vilt. Staat helemaal bovenaan mijn diy-to-do-lijstje :).


Met dit weer kunnen we weer volop rokken dragen met kousjes. Hier vind je hoe je dit schattige exemplaar zelf kan maken. 


Dit appeltjeskussen is zo mooi en vrij eenvoudig om te maken! 
De beschrijving vind je hier


Nog meer appeltjes! Hol enkele appels uit en vul ze met appelsap of appelcider. 
En werk af met een kaneelstokje. Het ziet er alvast héérlijk uit! 


Wat is er nu gezelliger dan fotoboeken of scrapbooks maken van voorbije reizen? Stel dit niet langer uit en geniet na van mooie momenten. 


Een filmpje kijken onder een dekentje is leuk. Een fort bouwen met lichtjes en daarin een filmpje kijken is nog vèèl leuker. Probeer dit zeker eens uit, romantiek verzekerd!

Veel plezier!

Categories: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers