30 januari 2014

Posted by Marcelien Posted on 30.1.14 | 1 comment

Retro typewriters


Ook al zijn deze foto's van de voorbije herfst/wintercollectie van Orla Kiely, ik blijf ze enorm mooi en inspirerend vinden. Wat een origineel thema! Heb jij ook een voorliefde voor vintage typemachines? Ik alleszins wel! Het allerliefste zie ik ze in vrolijke kleuren! Ik heb ook eentje in mijn bezit, dit exemplaar kreeg het een hele tijd geleden van mijn oma. 

Ik gebruik mijn typmachine voor mijn MaryLou oorbellenkaartjes te personaliseren, om een kort briefje te typen of om een leuke pagina in een scrapbook te maken. Waarvoor gebruik jij je typmachine? Liefs, Marcelien
Foto's: 1/2/3

Foto's Orla Kiely 1 typewriter 2 stof melody miller 3 typewriter 4 notebook 5 kaartje 6 tote bag (stencil + embroidery)
Categories: ,

1 opmerking:

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers