2 november 2013

Posted by Marcelien Posted on 2.11.13 | No comments

Halloween costumes

Ik weet het, Halloween is net voorbij, maar ik wil nog heel eventjes in de sfeer blijven. Donderdag belden er twee schattige kindjes aan, trick or treat!  
En wat waren ze leuk verkleed! 
Ik zet even mijn favoriete diy kostuums op een rijtje.
Wat is er nu leuker dan met je te verkleden (iPeter pan of Goudlokje en de drie beren)
 met het hele gezin?  S-U-P-E-R-schattig! Succes en jaloerse blikken verzekerd ;-).
 Sneeuwwitje en Ariel lijken hier echt tot leven gekomen. Met deze handige filmpjes leer je stap voor stap hoe je deze prachtige kostuums zelf maakt! 
Nog een leuk idee is je verkleden in één van The flintstones
Hoe zalig is die kleine Pebbles met dat botje!
Flintstone Family costume DIY

                                             
Nu heb ik stiekem wel zin in een verkleedfeestje! 
Wat is jouw favoriete verkleedoutfit? 
Categories: ,

0 reacties:

Een reactie posten

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers