12 april 2013

Posted by Marcelien Posted on 12.4.13 | 4 comments

DIY Cat!

Onlangs was ik op zoek naar een geschikt cadeautje voor een vriendin. Op zich niet zo'n moeilijke opdracht, want zij is een echt cat lover! Dus ik besloot om zelf iets te maken. 




Ik maakte deze slinger, die past voor alle feestgelegenheden. Het sjabloon van de kat komt van deze site. Ik borduurde het neusje roze om de slinger wat meer kleur te geven. En ik maakte nog iets kleins om op te hangen...




Ik wou al heel lang eens een borduurwerkje maken en het ging echt supervlot. Het patroon tekende ik zelf en de stof liet ik in de borduurring zitten als kader. Leuke inspiratie vind je hier. Op pinterest vind je ook heel wat mooie patronen om zelf aan de slag te gaan!

Liefs,
Marcelien
Categories: , ,

4 opmerkingen:

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers