20 maart 2013

Posted by Marcelien Posted on 20.3.13 | 9 comments

De laatste retrobeurs van de kringwinkel

Nu zaterdag was het de allerlaatste keer retrobeurs van de kringwinkel.
Dus heb ik mij met veel plezier nog eens helemaal laten gaan. Dit is het resultaat!






Ik kocht een koffiefilterhouder van Melitta mèt oude koffiefilters in. 
Zoiets typisch dat je alleen maar in de kringwinkel kan tegenkomen... 
en dat doet mij altijd een beetje glimlachen.






Ik kocht ook twee thermosflessen, die niet zullen misstaan als decoratie in mijn keuken (later).
En ik heb ook mijn collectie poefen uitgebreid! 
Wordt vervolgd, want deze twee krijgen een nieuwe hoes.


Ik zal het wel missen, want de retrobeurs was mijn favoriete dag van het jaar! 
Wat kocht jij op de retrobeurs? 
Liefs,
Marcelien
Categories:

9 opmerkingen:

  1. ik heb een platendraaier op de kop getikt,eentje van Philips.Zaaaalig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet kunnen gaan :(
    Ik moest die dag werken en had er enorm veel spijt van dat ik niet kon gaan.
    Mijn dag werd nog meer :( toen ik van mijn vriendinnen (die natuurlijk wél gegaan waren) te horen kreeg, dat het deze keer de laatste keer was :(

    Was echt ook voor mij een dag voor naar uit te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad wel jammer! Zo'n dag zou ik ook niet graag missen! Hopelijk zal er nu wel af en toe wat meer retro te vinden zijn in de kringloopwinkel :).

      Verwijderen
  3. hihi! Mooie sjakos, die bruine :o! De rest ook mooi, ma dat zal allemaal minder in mijn huis passen ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Kaatje, merci! Jaaa ik kan al niet wachten om mijn huis in te richten later ;)!

      Verwijderen
  4. Enkele truitjes, een handtas en de zetel van mijn leven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O leuk! Trouwens interessant artikel over vinyl op jouw blog!

      Verwijderen
  5. Suuuuuperleuke spulletjes Mars !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci !Mijn collectie is alweer wat groter geworden! Je hebt wat gemist hoor, 't was echt retrokoorts ;).

      Verwijderen

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers